Din varukorg är tom
Börja shoppa för att lägga till produkter
oogle
Inga produkter hittades för din sökning.
Prova att ändra sökorden eller sök efter varumärke.BankID är en elektronisk legitimation som är lika giltig som pass och körkort. Över 8 miljoner svenskar använder BankID för säker identifiering online.
Produkter & Meny
Börja shoppa för att lägga till produkter
Logga in för att se dina beställningar, spara favoriter och få personlig service.
Logga in eller skapa konto på 30 sekunder
Vänligen vänta
Skanna QR-koden med BankID-appen på din mobil
eller
Öppna BankID-appenVäntar på BankID...
Välkommen tillbaka!
Du omdirigeras nu...
Du har inget konto ännu. Ange din e-postadress för att skapa ett konto.
Kunde inte verifiera med BankID. Försök igen.
Eget Lager & Butik i Sverige 🇸🇪
Marknadens
bästa priser
Behöver du hjälp med något?
Du kan enkelt ställa dina frågor om produkter, betalning, orderstatus, reklamationer eller liknande genom att skicka ett mejl till [email protected]
Vi är här för att hjälpa dig genom hela processen och du är varmt välkommen att kontakta oss.
returcenter
Kunden har lagstadgad rätt att reklamera eventuella fel på produkter som upptäcks inom tre (3) år från det att produkterna köptes på Webbplatsen. Det är viktigt att påpeka att reklamationsrätten endast gäller för varor som anses vara felaktiga enligt gällande konsumentskyddslagstiftning. Kunden måste göra reklamationen inom den tidsram som anges i konsumentskyddslagstiftningen för att upprätthålla sin rättligt köplagen har konsumenter rätt att reklamera en vara vid eventuella fel eller brister.
För att reklamera en produkt bör du kontakta VVS Outlets kundtjänst genom att använda kontaktformuläret. Vid kontakt är det viktigt att ange ordernumret för att underlätta hanteringen av ärendet. I meddelandet till kundtjänsten kan du beskriva problemet eller skadan på produkten och även bifoga bilder som dokumenterar felet eller skadan.
Innan du eventuellt returnerar varor till VVS OUTLET.se måste du alltid kontakta oss för instruktioner och godkännande. Det är viktigt att du tar kontakt med oss innan du genomför någon retur.
VVS OUTLET.se står för transportkostnaderna i samband med reklamationer och felaktiga leveranser. Beroende på typen av vara kan vi antingen skicka en retursedel till dig eller boka en upphämtning. Du kommer att informeras om den bästa metoden för returhantering baserat på produkten.
VVS OUTLET.se ansvarar inte för utgifter och kostnader relaterade till montering eller demontering av defekta produkter. Om du anlitar en hantverkare eller annan professionell för sådana åtgärder, är du själv ansvarig för eventuella kostnader som uppstår. Om vi vid behandling av reklamation väljer att skicka en reservdel, görs detta för att påskynda ärendet. Kostnaden för att byta ut eller installera reservdelen är dock ditt eget ansvar.
VVSOUTLET.se tillämpar följande åtgärder vid fel som täcks av reklamationsrätten: varuutbyte, leverans av reservdelar eller skickande av en reparatör för att undersöka produkten. I händelse av att en servicetekniker skickas ut i ett garantiärende och inga fel kan konstateras, eller om felet beror på felmontering eller felaktig användning, kan kunden bli ansvarig för eventuella kostnader. Det är därför viktigt att korrekt montering och användning följs för att undvika potentiella kostnader relaterade till felaktig hantering eller installation.
Vid köp från VVSOUTLET.se har du möjlighet till öppet köp i 14 dagar efter leverans. För att utnyttja ångerrätten måste du först kontakta vår kundtjänst för att få reklamationen eller returen godkänd.
När du är redo att returnera varan, se till att den är väl och säker förpackad och lämnas in till posten/fraktbolag senast inom 14 dagar från mottagningsdatum. För att underlätta hanteringen, ange ordernumret på returpaketet som du fick vid beställningen.
Viktig information: Ordernumret måste synas tydligt på fraktemballaget och undvik att skriva direkt på originalförpackningen.
För att vara berättigad till ångerrätten, måste varan returneras i oförändrat skick och i samma antal som vid leverans. Värdet på varan får inte ha minskats och samma gäller för emballage /originalförpackningen.
Om varan har skadats eller har minskat i värde på grund av bristfällig förpackning eller hantering, kan din rätt att utnyttja ångerrätten förverkas.
Därför bör du placera varan i dess ursprungliga förpackning och därefter packa den i lämpligt fraktemballage. Var noga med att inte sätta klistermärken eller skriva direkt på originalförpackningen. Alla märkningar, klistermärken och eventuell skrift ska i stället placeras på fraktemballaget.
Efter att vi har mottagit varan och kontrollerat att den uppfyller de ovan nämnda villkoren för ångerrätten, kommer vi att genomföra återbetalningen med samma betalningssätt som användes vid köpet.
Om du valde att betala via Klarna kommer vi att återbetala pengarna till Klarna, som i sin tur kommer att hantera returärendet och betala tillbaka beloppet till dig. Om fakturan inte har aktiverats eller betalats kommer den att annulleras.
Om vi bedömer att varan inte uppfyller kraven för retur enligt de nämnda villkoren, kommer vi att kontakta dig via e-post eller telefon för att diskutera vidare.
Vanliga Frågor :
Ja! Vi erbjuder fri frakt på beställningar som överstiger 20500 kr.
För beställningar under 20500 kr tillkommer en fraktavgift från 99 kr för paket upp till 20 kg.
För varor med ett pris under 20500 kr som väger över 20 kg eller är för stora för att skickas till ett ombud kommer vi att kontakta er med ett priserbjudande för frakten.
VVSOUTLET.se erbjuder 14 dagars öppet köp för endast konsumenter.
Ångerrätt: Konsumenten har rätt att ångra sitt köp inom 14 dagar från mottagandet av varan eller avtalets ingående. Ångerrätten gäller normalt sett för privatpersoner och inte för företag.
Såhär gör du:
Ange ditt postnummer och beställningsnummer och välj vilka produkter du vill skicka tillbaka.
Vi behandlar din retur så snabbt som möjligt.
Viktigt att tänka på vid produktreturer:
– Produkter som skadats eller modifierats kan inte återbetalas eller bytas ut.
– Om originalförpackning skadats kan du behöva kompensera för värdeminskningen.
När du lagt en order skickas automatiskt en orderbekräftelse. Har du inte fått den bör du kontakta VVSOUTLET Kundtjänst via formulären för att få hjälp.
Det är inte rekommenderat att boka in hantverkare samma dag som du förväntar dig att din order ska ankomma. Om det skulle uppstå en försening och ordern inte levereras på det förväntade datumet, kan hantverkarna stå utan material att installera. Vi rekommenderar att du väntar med att boka hantverkare tills du har mottagit din order. Det säkerställer att du har produkterna i din besittning innan du bokar in hantverkstjänster.
Söker...
Inga produkter hittades. Prova ett annat sökord.
Ett fel uppstod vid sökning. Försök igen.
Vi kunde inte hitta några produkter för ""
Med denna tag markerar vi produkter som har kommit in till vårt lager men som vi inte hunnit att prisätta än. Vi vill dock ge möjlighet till kunderna att ställa en förfråga till oss för vilket pris vi är beredda att sälja dessa.
Du kan intresseanmäla att du behöver veta pris för produkten. Efter vi fått din anmälan kommer vi att granska produkten och sätter ett pris. Du kan sedan köpa produkten via vår e-handel.
Vi hanterar tusentals produkter i vårt eget lager och behöver ibland mer tid att granska och prissätta produkterna. Då vi vet att VVS & byggprodukter är mycket eftertraktade och i behov av många av våra kunder vill vi ge möjlighet att få en prissuppgift innan vi har gjort färdigt det administrativa arbetet med produkten.
Nej - tjänsten är helt gratis. Vi skickar en prisoffert utan någon förbindelse.
Vi svarar normalt inom 1-2 arbetsdagar. Du kommer få en mejl med alla uppgifter. Vi förbehåller oss att produkten redan har sålts utanför e-handeln och är inte tillgänglig längre.